Filmtips: Hereafter




Handlar om livet efter detta.
tre människor som kommit i kontakt med döden och sen vävs deras liv ihop.


Ganska trist,
ganska händelselös.
Helt okej att ha i bakgrunden när man äter.




Filmer/serier | |
#1 - - Johanna:

samma här, min är inte heller vattenfast :)

#2 - - Hanna Skattberg:

hoppas du får en bra dag:D

#3 - - Elin:

Vill du få hem GRATIS presentkort till olika värden

150:- 250:- 300:- el 500:- kronor på olika affärer?

OBS detta är helt gratis!!! Jag har fått presentkort på över

1500kr! Gå in på länken och registrera dig...

Det FUNKAR! Jag LOVAR!!!

Kicks, Åhlens, H&M, Nellys:

http://www.gratismakeup.se/?r=246154

#4 - - Mirre:

Har aldrig hört talas om den filmen... Går den på bio?

#5 - - Victoria:

#6 - - ELLEN:

Fyndsugen? Då är du välkommen att kolla in min bloppis! Där säljs allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder av god kvalitet! Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu i dagarna har jag även fyllt på med varor, samt sänkt priset på allt!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

#7 - - Fotograf Sandra Kantojärvi:

Sv; Tack för tipset! Ska jag absolut ta och fundera på att göra! :) Hoppas du får en bra dag!

Upp