rutiner



Började dagen som vanligt med en joggingtur med opie. Känns skönt att börja få rutin på det. Träningen i övrigt har varit dålig denna vecka. Har en liten svacka, inte så att jag mår dåligt men de känns som att kroppen är emot mig. Är väl en pms-grej eller något.. 

Idag är de fredag i alla fall. Det känns riktigt bra tycker denna vecka på jobbet har glidigt på galant och jag ser fram emot att jobba idag. Det är en väldigt skön känsla att ha i kroppen. 

Både idag och igår har jag gjort chipudding till frukost. Det är lite roligt att variera min vanliga havregrynsgröt med något annat.

| |
#1 - - Jessica:

åh va gott det ser ut!

#2 - - bexollila:

skönt med en joggingtur, funderar på att ta mig en långpromenad jag :D

missa inte att jag tävlar ut en personlig header, kram! - http://www.nattstad.se/bexollila/vinn-en-header-15919549

Svar: det tycker jag du gör rätt i :)
deckre.blogg.se

Upp