Söndag Och måndag

Lördagen slutade på café opera så söndagen spenderades i soffan och badkaret. Fy vad dåligt jag mådde. Det är verkligen inte värt att vara ute till tre. Men just där och då hade jag fantastiskt roligt.



Idag är jag dock människa igen. Har fått ett enormt träningsug. Vilket känns fantastiskt. Är extremt motiverad i perioder och sen brukar det avta men just nu har jag en topp. Körde andra passet emot milen. Har hittat något program för att springa en mil. Tänkte att jag skulle göra det från början och då kanske jag fortsätter. Efter ungefär 30 min brukar jag tycka löpning är det tråkigaste som finns. Så milen har varit ganska långt borta.



Nu har jag duschat och är påväg mot stan. Ska möta upp en kompis och hänga lite. Tänkte kanske sitta på någon uteservering , men vädret verkar inte tycka samma sak.
| |
#1 - - Vera:

Såååå kul i lördags!! :)

Upp