helgen som varit

Fredagen inleddes med mördarhuvudvärk. Har haft ont i huvudet nästan varje dag denna vecka. Men fredagen var första dagen jag vaknat och känna de redan då. Så jag stannade hemma från jobbet. Kändes inte som jag var så produktiv när jag bara ville ligga ner och blunda..

På lördagen så firade vi Lina. Han har fyllt år så vi käkade bruch på Griffins. Jag tyckte de var gått men de vara mycket som jag inte kunde äta :( påkvällen gick de andra ut på stan och jag somnade på soffan hemma vid 22.

Men igår vaknade jag pigg som en lärka. Kan ju bero på att jag sovit extremt mycket.  Men jag klev upp och baka bullar innan Lars ens vaknat. Sen städade jag lite och deklarerade. Kändes som jag fick massor gjort. Jag och Opie tog en promenad hem till svärmor och bjöd på bullarna jag bakat. Och Lars kom också dit efter träningen. Lagom söndag i min värld.

| |
Upp