radio



Idag har jag varit med och pratat i radio om förlovning. Veronikas syrra håller i ett helgprogram på p5 Stockholm och de gjorde ett inslag om skottår och tjejer som friar. Så jag blev inbjuden och pratade lite om det. Hon skulle klippa ut det och lägga på webben så jag kan länka det sen.

| |
#1 - - evy:

Oj va kul det måste va å prata i radio! :p skulle ja oxå vilja men det skulle väll aldrig ja få tillfälle för antar ja :/ hmm.. vissa av min släkt eller vänner tycker att ja borde bli sån där radio pratade hehe. Men krävs inte det nå speciellt för å vara radio pratade?? Eller??

Svar: är ganska säker på att det finns speciella mediautbildnigar som är riktade emot att bli radiopratare. alternativ om det ingår i journalist utbildningen :) men jag tror det är så man får den typen av jobb :)
deckre.blogg.se

Upp