träning och personal

Igår började träningen tråkigt, en tjej i laget hade blivit av med sin mobil, stulen på gullmarsplan. Så jag hjälpte till med att ringa polisen, telia och banken för att spärra allt som går. Det gjorde att vi missade lite av det teammeeting som gårdagens träning startade med. Vi har nämligen en ny coach som ska hjälpa till med fys och han hade lite presentation och genomgång innan vi körde. Vi övade på marklyft och stöttande övningar som ska hjälpa till att komma ner lågt samt arbeta mer med ryggen. Idag använder jag mest benen i mina marklyft och ryggen mest hänger med. Men med lite träning ska det nog bli bättre. Efter det körde vi en liten cirkel av övningar och en var pullups. Det var dock assisterade som tur va. Annars hade jag mest hängt där i stången utan att röra mig.

 

När träningen var klar var mobilen full av meddelanden. Lina och Frida hade styrt upp lite inför sommaren så nu har vi personal som ska jobba på bröllopsfesten. Servera, vara bartenders och kanske köra någon berusad person hem. Perfekt, det har nästan varit en av de stora sakerna att få det spikat. Alla tre har dessutom serveringserfarenhet så det känns väldigt lyxigt.

Bröllop, Vardag | |
#1 - - Clara Flodin:

Hej!
Tråkigt att din lagkamrat blev av med sin mobiltelefon.
Härligt att du hjälpte till!
Om din lagkamrat har frågor om sitt mobilabonnemang eller någon annan fråga så kan hon gärna kontakta oss.
På denna länk kan du se våra kontaktvägar:
http://www.telia.se/foretag/kontakt

Hoppas er nya coach är grym!
/Clara

#2 - - Dog News:

Så himla fin hund du har <3

Upp