Fantastisk graviddag

Idag vill jag bara ligga på soffan och göra ingenting. De känns som att hela kroppen är emot mig idag. De två senaste dagarna har jag hållit på att kräkas så fort jag lägger mig för att sova. Det känns som sura uppstötningar men inte sura utan mest som att jag ska spy. Jag vänder mig i sängen och de är bra i 2 min sen kommer samma känsla igen. Jag känner dessutom att känslan följer rörelserna killen i magen gör. Vilket gör att de inte alls är mysigt när han rör sig. Att jag vänder mig en massa innan jag somnar gör också att jag får ondare i fogarna. Så idag vaknar jag trött, med ont och en dålig attityd. Som tur är ska jag på akupunktur idag. Och de brukar göra mig lite gladare. Förhoppningsvis hjälper de emot smärtan också.

Tog en fin bild på magen häromdagen i alla fall. Vecka 31 nu (30+4) så snart är de bara två månader kvar.

Vardag | Akupunktur, Gravid, Illamående, Magbilder, Mowgli, Vecka 30 | |
Upp