Tillbaka i stan

Nu är vi tillbaka i stan och kommer nog vara här fram till Mowgli vill ära oss med sin närvaro.

De blev tre dagar på landet då jag mest har suttit inne och läst samt ätig god mat. Ungefär de har mina dagar på semestern bestått av. Men jag är nöjd ändå efter förutsättningarna.

De var lite konstigt dock när jag kom på att nästa gång vi åker till landet så kommer vi ha barn. Men då påminde Lars mig om att nästa besök i Sundsvall så kommer vi ha det också. De känns ännu mer overkligt. Hemma i Sundsvall är ju jag ett barn.. Kanske är dags att komma över det vid 28 års ålder.

Vardag | |
#1 - - Susana:

Hehe jag känner mig alltid som ett barn när vi är
Hos mina föräldrar. Och jag väntar mitt andra barn hehe..

Svar: haha skönt att veta att de inte bara är jag ;)
deckre.blogg.se

Upp