hemma igen

Har spenderat en vecka till fjälls med familjen. Det var hur skönt som helst att komma bort men särskilt mycket vila skulle jag inte skryta med att de blev. Åkte "fel" vecka för mitt jobb vilket gjorde att jag satt med jobbdatorn nästan varje dag. Jag får vila upp mig på påsk istället. Då kommer ingen annan vara på kontoret i alla fall och skriva mail.


Ungefär såhär soligt vart de maximalt. I sälen hade i skinande sol. Vi hade mycket vind istället.

Några bilder med blå himmel. 

Det skulle va skinande sol på onsdagen. Så jag och mamma bestämmer oss för att skida över fjället till en våffelstuga. Några problem. Molnen täckte all sol. Det blåste 10 m/s. Det fanns nästan inga spår på fjället. Pappa släppte oss vid fel spår så vi tog en tur på totalt 5 timmar. Inte riktigt vad vi räknat med. Men jag ramlade bara 7000 ggr och hade nästan sönder staven så det var lugnt.




| |
Upp