Tillbaka till böckerna

Har fastnat i Mons Kallentoft böcker just nu. Lite steriotypiska med sin polis med alkoholproblem som huvudperson men de är ändå bra. Jag läste Jack och Leon tidigare i juli som han skrivit tillsammans med en annan författare som jag inte minns namnet på. Också bra böcker men där har polisen drogproblem istället..

Vardag | Böcker, Jack, Kallentoft, Leon, Mons | |
#1 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Jag har inte riktigt fastnat för hans böcker, har läst de två första men tyckte inte alls om dem. Lite för stereotypiska för min smak. Men funderar på att läsa hans tredje ändå, bara för att jag flyttat till Linköping sen jag läste hans första så det kanske blir lite roligare då de utspelar sig här :P

Svar: jag fastnar lite. tycker precis som dig. ÄLSKAR att läsa böcker som utspelar sig i staden där en bor. Väldigt lätt nu när jag bor i stockholm :)
deckre.blogg.se

#2 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Om du bor i Stockholm och gillar deckare så borde du läsa Lars Bill Lundholms böcker (Östermalmsmorden, Södermalmsmorden, Kungsholmsmorden, Gamla stan-morden och Citymorden), jag tycker dem är jättebra. :D

Upp