Tidigare inlägg länk

hur man gör för att lägga in en länk längst ner till tidigare inlägg
denna:






gå in i kodmallar
leta upp:



<div id="content">
<tag:entrylist limit="300">
<a name="a${EntryNum}"></a>
<h3>${EntryTitle}</h3>
<div>${EntryBody}</div>
<div>
${EntryDate} @ ${EntryTime}
<a href="${EntryPermaLink}">Permalink</a>
<a href="${EntryCategoryLink}">${EntryCategoryName}</a>
<a href="${EntryPermaLink}#comment">Kommentarer (${EntryCommentCount})</a>
<a href="${EntryPermaLink}#trackback">Trackbacks (${EntryTrackbackCount})</a>
<br /><br />
<tag:taglist title="Nyckelord: ">
<a href="${TagURL}" rel="tag">${TagName}</a>
</tag:taglist>
</div>
<hr />

{% if loop.last and pagination %}
<div style="text-align: center; font-size: 12px">
{% if pagination.page_number != 1 %}
<a style="padding-right: 30px" href="{{ category.slug }}-{{ pagination.page_number - 1 }}.html">Tidigare inlägg</a>
{% endif %}
{% if pagination.page_number not in (pagination.total_pages, pagination.total_pages - 1) %}
<a href="{{ category.slug }}-{{ pagination.page_number + 1 }}.html">Nyare inlägg</a>
{% endif %}
{% if pagination.page_number == pagination.total_pages - 1 %}
<a href="{{ category.slug }}.html">Nyare inlägg</a>
{% endif %}
</div>
{% endif %}

</tag:entrylist>
</div>

<div id="side">

<div>



den röda texten är alltså det som skall klistras in
så det ser ut såhär:




spara och sen är det klart
| |
#1 - - SOFIAS:

ja :D tycker du att jag ska prata högre i mina videoklipp? vore bra om jag fick reda på hur andra uppfattar ljudet :)tack på förhand

#2 - - theethee eat world:

Hehehe, är det festival så är det! :)

#3 - - MYMiC:

ÄNTLIGEN jag har letat sönder efter ett "tidigare inlägg" tips xD tack !! :D

#4 - - Evah:

När jag klistrar in den där koden så får jag bara tidigare inlägg i kategorin "allmänt", inte någon annanstans :S varför blir det så?

#5 - - neao:

Hmm.. mitt fungerar inte helt och hållet... har då några fler tips?

#6 - - Tokyo - Love (Johanna):

Tack tack, min länk hade slutat funka men nu är det fixat!



http://sakuradesu.blogg.se/

#7 - - CLARA-FRIDAYFILII:

Vill ni ha det när ni har klickat i kategorin lägger ni bara in det i de andra kodmallarna oxå <3

#8 - - Sophie:

jag får det inte å funka :/

#9 - - Jeanette:

Ska man byta ut det det svarta mot det röda? :S

#10 - - Jeanette:

Det fungaerar inte för mig :(

#11 - - Anonym:

varför funkar det ej:( skriv till mig please.

#12 - - Linn:

TACK SÅ HEMSKT MYCKET!!!Har letat efter detta jätte länge, TACKTACKTACK!

#13 - - camilla:

funkar bara på "kategoridelen"

går inte att ha på framsidan ?

eller är jag helt..?

#14 - - Lovisa Ivarsson:

Koden funkar inte för mig heller. Vad kan gått fel? Är helt säker på att jag inte satt in fel. ;(

Upp