Chokladbollar och fickparkering

Utöver att arbeta har jag tränat lite och fikat idag. Träna innebär att jag drog några gånger i vikterna och försökte samtidigt få luft i lungorna. Vilket inte är de lättaste när någon annan tar upp det utrymmet som borde va reserverat för syre..

Slängde ihop en smet med chokladbollar sen och åkte hem till Cornelia. Där jag fick sitta på balkongen och ha de trevligt. Innan dess gick jag igenom samma panik som alltid när jag tar bilen någonstans. Parkerings-paniken. Fy. Hatar att parkera. Speciellt denna bil som är bred som en mindre lastbil och med mig i som knappt kan vända på kroppen. Lyckades efter ett tag hitta en parkering där en fick stå 20 min och jag var helt klart utanför rutan dessutom. Perfekt.

Nu blir resten av kvällen i soffan och den största ansträngning kommer va att klappa detta lilla monster.

Djur, Vardag | |
Upp