Frukost

Jag försöker äta lite bättre för att hjälpa mina uppstötningar att försvinna. De går sådär.. De har blivit grillat och sås de senaste dagarna. Och jag ska egentligen äta kokt mat. Åt soppa och en ljus macka till lunch igår och kände direkt att de inte var bra. Nu när vardagen börjar igen så är de nog lättare att få till de bättre.

Idag börjar jag dagen med en smoothie på fil, mjölk, banan, blåbär och hallon. Känns väldigt lagom för att väcka magen. Sen blir de frukost/lunch med Sara som är på genomfart.

Mat/recept, Vardag | Frukost, Mums, Smoothie | |
#1 - - Hanna Karlsson:

Fungerar mjölk för dig? För mig blev det tvärtom att mina sura uppstötningar blev värre.

Svar: Ja, mjölk är fantastiskt, även fil. Yoghurt är jag lite mer tveksam till, tror sockret inte är bra för min mage just nu..
deckre.blogg.se

Upp