dyraste resan.



I fredags hade vi storslagna planer. Vi skulle flyga till Umeå för att fira nyår med min familj. Mamma och pappa skulle också åka upp och vi skulle åka skidor och äta massa gott. Dock blev det inte som planerat. Vi missade flyget. 4 dåliga kombinationer orsakade det. Eller kanske 5, för från och med nu kommer jag alltid va 3 timmar tidig till inrikesflyg. Ska jag flyga utomlands kommer jag hänga på flygplatsen i minst 12 timmar innan. Vi missade två flygbussar, ett var vårt fel men den andra var att de aldrig öppnade dörrarna. Sen hade jag kollat fel på hur lång tid flygbussarna tar. 30 min trodde jag 45 enligt dom. Dock tog de inte 45 , de tog 65. Så vi var på flygplatsen när planet lyfte. Så de var bara att åka hem igen. 4500 för en resa fram och tillbaka till Arlanda. Perfekt att spendera pengar och tid på en fredagkväll.
| |
Upp