för dålig för pass



Idag skulle jag fixa pass för mitt har sista datum i februari och i maj kommer hela mitt jobba åka på konferens. Och vi ska anmäla oss till denna innan den 25 denna månad. Självklart så behöver du ha passnummer på anmälan. Så jag bokade en tid hos polisen för pass. Kammade håret och gick dit idag. Var på plats någon minut sent. Och började slå mitt personnummer på apparaten där du skulle få sin nummerlapp. Mitt personnummer fanns inte. Slog de igen för jag tänkte att jag var lite stressad första gången. Det finns fortfarande inte. Blir ännu mer stressad. Går till receptionen och snackar med en tjej som frågar om jag har fått anmälan till min mail eller mobil . Här blir jag liiite osäker. Har inte fått någon bekräftelse alls. Men tyckte att jag hade fyllt i rätt på internet och att det var klar. Men det hade jag ju inte gjort. Skamsen fick jag boka en ny tid nästa vecka. Snacka om bortkastad eftermiddag. Åkte hem och jobbade tills nu istället. 

| |
Upp