klättring och sprickor


I onsdags var jag Mikaela och lina och klättrade. Hade väldigt roligt. Dock använde jag bara armstyrka de första lederna så när den blev lite svagare blev klättringen tyngre. Denna gång fick jag ha kvar mer av huden i mina händer vilket var bra.


En bild på mig och Mikaela som jag snott från lina. 


Dagen slutade lite plötsligt. Lina hoppade ner från väggen och hamnade snett med ena foten. Jag såg hur det böjde sig och sen kröp lina över mattan till mig. Personal kom,  lindade foten och Lars fick hämta oss. 

Igår hjälpte jag lina in till jobbet där hon hade ett par kryckor men efter ett samtal med sjukvårdsupplysningen så hamnade hon på akuten. Röntgen och en massa klämman senare fick hon stanna kvar över natten för mer undersökningar idag. Så jag åkte in till sös på kvällen med lite kläder och mat till henne. Inväntar besked idag på vad som kommer hända.






| |
Upp