något mer beskrivande

Insåg att jag kanske ska skriva något som är lite mer beskrivande än att jag är med i kyrkan igen. För de som inte hängt med på facebook i helgen så förlovade jag och Lars oss på nyår. Klyscha = Ja ! Men jag har tjatat LÄNGE om att jag ska fria då för 1/1 är ett sånt lätt datum att komma ihåg. Och en vecka efter så har vi ceremoni,  festlokal och massa annat bokat. Så det har gått snabbt. Men jag gillar det. De känns väldigt onödigt att hålla på att vänta 15 år på att gifta sig. Det kommer ju inte vara någon skillnad bara att man är äldre på bröllopsbilderna. Men med tanke på att de har gått mindre än 2 veckor så känns de ändå som vi ligger i fas. Så länge man inte kollar på checklistor på internet. Då skapar man mest panik över att inte ha friat för 3 år sedan och valt en klänning när man var 8...

En bild från nyår innan jag friat. Noterna hur finklädda vi är och skräcken i mina ögon.


Bröllop | Bröllop 2016, put a ring on it | |
Upp