cirkeln

Cirkeln av Mats strandberg och Sara bergmark elfgren. 



Läste ut denna rackare idag. Eftersom jag spenderar större delen av min tid liggandes just nu så har jag plockat upp läsningen. Håller som vanligt på med ungefär 3 böcker i taget. Vilket jag tycker är lagom. När en bok bli lite långsam så kan man lätt byta till en annan.

Denna bok blev dock aldrig långsam utan var min lättlästa och spännande bok som jag varvade med boken om barnuppfostran och den om Elisabeth I. Perfekt sommarbok. Den är dessutom en del i en triologi och nu i veckan när jag fyller år har jag fått det andra två böckerna. Känner jag mig själv så kommer det nog inte dröja länge tills de är urlästa också. Är dock väldigt sugen på att de filmen som de gjort av första boken. Får kanske göra de i veckan.





| |
Upp